Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine 5pik.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina 5pik.si, v nadaljevanju 5pik.si, je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Geopipe d.o.o. (v nadaljevanju podjetje).

CENE IZDELKOV

Naročanje v spletni trgovini 5pik.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene na straneh 5pik.si so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene so predstavljene kot redne cene in vaše cene. Redne cene so cene, ki jih priporočijo proizvajalci oziroma dobavitelji in odražajo dejansko vrednost izdelkov. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100-odstotnega plačila z gotovino in vključuje spletni popust.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je shranjena na sedežu podjetja in kupcu na pisni zahtevek vedno dosegljiva. Zahtevek za ponovni izpis pogodbe kupec v pisni obliki pošlje na naslov sedeža podjetja ali preko faksa na številko 03/56-69-823.

MOŽNOSTI PLAČILA

Spletna cena je akcijska cena, katera velja pri gotovinskem plačilu ali pri plačilu po predračunu. Pri plačilu s plačilnimi karticami ali pri nakupu na obroke se na spletno (gotovinsko) ceno obračuna še dodatna kartična provizija (v nadaljevanju).

Gotovinsko plačilo
Plačilo z gotovino se lahko opravi pri osebnem prevzemu na prevzemnem mestu ali po povzetju na naslovu dostave blaga. Pri plačilu z gotovino ni dodatnih stroškov.

Plačilo po predračunu
Plačilo po predračunu je možno predhodno opraviti ne glede na način dostave blaga, tako pri osebnem prevzemu, kot tudi pri dostavi z dostavno službo. Pri plačilu po predračunu ni dodatnih stroškov.

Plačilo s plačilnimi karticami
Omogočamo plačilo s plačilnimi karticami Maestro, MasterCard, Visa, BA, Activa, Karanta in Diners Club

Plačilo s plačilnima karticama Visa in Mastercard lahko opravite neposredno v spletni trgovini

Plačilo z ostalimi plačilnimi karticami vam je omogočeno pri plačilu po povzetju.

Plačilo na obroke
Nakup na obroke je možen s kreditnimi karticami:

NLB MasterCard (do 12 obrokov; minimalni znesek obroka znaša 60 EUR; dodatna kartična provizija v višini 3 odstotkov);
NLB Visa (do 12 obrokov; minimalni znesek obroka znaša 60 EUR; dodatna kartična provizija v višini 3 odstotkov);
• NLB Karanta (do 12 obrokov; minimalni znesek obroka znaša 60 EUR; dodatna kartična provizija v višini 3 odstotkov);
Diners Club (do 24 obrokov; minimalni znesek obroka znaša 60 EUR; dodatna kartična provizija v višini 7 odstotkov).

Nakup na obroke ni možen s karticami Posojilna NLB Karanta in Posojilna NLB MasterCard.

Pri nakupu na obroke morate imeti na kreditni kartici prosti limit v višini celotnega zneska nakupa, ki ga želite plačati na obroke. V kolikor je prosti limit na vaši kartici nižji, potem plačila / transakcije ni mogoče uspešno realizirati.

Nakup na obroke je možen samo na lokaciji spletne trgovine 5pik.si (GEOPIPE D.O.O., Cesta zmage 35b, 1410 Zagorje ob Savi).

Plačilo na obroke s karticami NLB MasterCard in NLB Visa          Plačilo na obroke s kartico Diners Club

ODVOZ STAREGA APARATA

Pri nakupu novih izdelkov iz skupine bela tehnika, vam omogočamo odvoz vašega starega aparata.

Odvoz velja samo za aparate istega tipa. Odvoz starega izdelka opravlja Pošta Slovenije. Izdelek mora biti pripravljen za odvoz (odklopljen, odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli ...). Storitev odvoza je plačljiva in stane 15 € z DDVjem. V kolikor želite naročiti odvoz starega izdelka, to napišite v komentar ob naročilu novega izdelka.

VNOS, PRIKLOP in MONTAŽA APARATOV
Pri nakupu aparatov iz skupine bele tehnike vam omogočamo tudi vnos aparata v stanovanje in montažo aparatov. Za vnos in montažo aparatov velja spodnji cenik:

Dostava z vnosom: 15,00 €
Odklop in demontaža starega aparata (električna plošča, električna pečica, korito, pomivalni stroj) cena/kos: 15,00 €
Izrez v pultu za kuhalno ploščo ali pomivalno korito, masivni pulti 20% dražji, v kamen in nerjaveče jeklo izrez ni možen: 50,00 €
Popravilo izreza v pultu za kuhalno ploščo ali pomivalno korito: 27,00 €
Vgradnja in priklop vgradne pečice (če je omarica prirejena na tip pečice) na predpripravljeno elektro inštalacijo: 25,00 €
Montaža in priklop stenske nape na predpripravljeno elektro instalacijo: 50,00 €
Montaža in priklop stropne prostostoječe otočne nape (do 5m cevi) na predpripravljeno elektro inštalacijo: 150,00 €
Vgradnja korita (nerjaveče jeklo): 30,00 €
Vgradnja korita (umetna masa): 40,00 €
Vgradnja pipe (navadna in tuš): 28,00 €
Montaža odtoka na predpripravljeno vodovodno instalacijo: 28,00 €
Priklop in montaža enovratnega vgradnega hladilnika: 30,00 €
Priklop in montaža dvovratnega vgradnega hladilnika: 43,00 €
Premontaža vrat prostostoječega hladilnika: 30,00 €
Priklop ameriškega hladilnika: 60,00 €
Prikop pralnega stroja na predpripravljeno vodovodno instalacijo: 25,00 €
Priklop sušilnega kondenzacijskega stroja, ki je povezan z veznim elementom na pralni stroj, material-vezni element ni vključen v ceno: 15,00 €
Priklop štedilnika na predpripravljeno elektro inštalacijo: 35,00 €
Priklop in vgradnja steklokeramične ali indukcijske plošče na predpripravljeno pohištvo in elektro instalacijo: 30,00 €
Priklop in montaža vgradnega pomivalnega stroja na predpripravljeno elektro in vodovodno inštalacijo: 40,00 €
Priklop in montaža prostostoječega pomivalnega stroja na predpripravljeno elektro in vodovodno inštalacijo: 30,00 €

Cene veljajo za storitev v radiju do 20 km od sedeža serviserja. Vsak dodatni km nad 20 km se obračuna po ceniku na km (0,35 €/km).
V kolikor želite naročiti montažo, to vpišite pod opombe pri naročilu aparatov. Podrobnosti montaže in končna cena se uskladijo s komercialistom. Možna so tudi ostala dela montaže in priklopov aparatov, ki niso v ceniku in se jih z izvajalcem določi na mestu. Dodatne storitve se obračunajo po ceniku izvajalca. Dodatni materiali niso vključeni v ceno. Pred montažo morajo biti dokončana vodovodna in električna dela na objektu (ventili, el.doze), v nasprotnem se lahko od montaže odstopi. Cene veljajo za standardno instalacijo. V kolikor niso izpolnjeni vsi pogoji za montažo, si izvajalec pridružuje pravico, da opravljanje montaže zavrne. Cenik velja od 1. 9. 2017.

VARNOST

Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

AVTORSKE PRAVICE

Vsi članki, vodniki po nakupih in oglasi so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.

DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti ali telefonu, potem ko prejmemo vaše naročilo. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave / dostave obvestili takoj, ko dobili informacijo s strani dobavitelja. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Stanje vašega naročila lahko preverite tudi preko povezave, ki smo vam jo poslali v potrditvenem elektronskem sporočilu o prejetem naročilu. Vsa naročila so shranjena v elektronski bazi na sedežu podjetja in so potrošniku na zahtevek vedno dosegljiva. Kontaktirate nas lahko po elektronski pošti info@5pik.si ali telefonski številki 03/56-68-210 in 070/615-535.

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 4,00 € z DDV. Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je razvidno tako v košarici kot tudi na računu.

Pri osebnem prevzemu v poslovni enoti podjetja GEOPIPE d.o.o., Cesta zmage 35b, 1410 Zagorje ob Savi (delovni čas od 8:00 do 16:00), se stroškov dostave ne obračuna.

Velja za artikle na zalogi: pri izbiri dostave z dostavno službo in plačila po povzetju bomo vsa naročila opravljena na delovni dan do 14.00 ure, odpremili s pogodbenim partnerjem GLS še isti dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan.

Sledenje pošiljk

Stanje vašega blaga med dostavo lahko preverite pri pogodbenem partnerju GLS na dva načina:

• Brezplačno prek njihove spletne strani GLS Slovenia, Sledenje > Paketi Slovenija > Sledenje pošiljk - direktna povezava: GLS sledenje pošiljk - Track&Trace. Pri vseh oknih, ki se vam pojavijo ob kliku na povezavo, kliknite OK ali Potrdi, nato pa v tekstovno polje vpišite številko vašega prevoznega potrdila.

• Preko plačljive telefonske številke 01 500 11 90. Številka prevoznega potrdila je sledljiva šele, ko je zavedena v sistem dostavne službe. Če ste na primer dobili sporočilo komercialista z dnevom pošiljanja vašega blaga, potem bo pošiljka sledljiva ta dan šele pozno popoldan, ko bo pripeljana v skladišče dostavne službe in jo bodo zavedli v sistem. Številko spremnega prevoznega potrdila za poizvedbo vam posreduje komercialist ob potrditvi naročila.

V večini primerov boste ob odpremi vašega blaga iz našega skladišča po e-pošti na naslov, ki ste ga pustili ob naročilu, dobili podatke o odpremi vašega paketa (številka paketa, naslov za dostavo, povezava za slednje paketa).

Osebni prevzem na sedežu podjetja

če v postopku naročila izberete "Prevzem v trgovini 5pik", vas bo blago (po obvestilu komercialista) čakalo v poslovni enoti podjetja GEOPIPE d.o.o., Cesta zmage 35b, 1410 Zagorje ob Savi.

Pred prihodom v trgovino lahko preverite stanje vašega blaga na telefonski številki 03/56-68-210 ali 070/615-535. Blago lahko prevzamete od ponedeljka do petka (delovni čas od 8:00 do 16:00).

VRAČILO BLAGA

Pri nakupu blaga prek spletne trgovine ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči (na info@5pik.si, preko običajne pošte na naš naslov ali preko faks številke 03/56-69-823), da odstopa od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec / prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v štirinajstih (14) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Vračilo blaga ni mogoče pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (ZVPot, člen 43.č). Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali uničenje varnostne nalepke pri serijski številki.

Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.

Pri vračilu blaga bodite pozorni na naslednje stvari:

• previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen;
• če artikel vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte artikel na vpogled referentu;
• pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri artiklih artikli, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji, ...);
• v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo;
• nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine);
• prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme nista bili opravljeni;
• ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema);
• vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin);
• vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam;
• odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

GARANCIJA

Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku ali pa je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije ter akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.

Garancija ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke.

Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist s strani 5pik.si.

Spletna trgovina 5pik.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati enake cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.

Vse slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

PLAČILNI POGOJI

Za artikle, pri katerih je rok dobave daljši od 15 dni in artikle, ki so določeni s strani komercialista, je plačilo po predračunu ali prek spletne banke edini možen način plačila!

Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno z gotovino in v primeru dostave po dostavni službi GLS tudi s plačilnimi karticami.

Plačilo ob osebnem prevzemu na prevzemnem mestu

Pri plačilu ob osebnem prevzemu v poslovni enoti podjetja GEOPIPE d.o.o., Cesta zmage 35b, 1410 Zagorje ob Savi, morate prej opraviti naročilo v spletni trgovini (s tem vam zagotovimo spletno ceno in potrdimo zalogo).

Za podrobnejše informacije o plačilu na obroke povprašajte prodajalce v trgovini 5pik na telefonski številki 03/56-68-210 ali 070/615-535.

Plačilo po predračunu / preko spletne banke

Pri izbranem plačilu po predračunu ali preko spletne banke vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.

Pogoji in splošne določbe in informacije o registraciji

1. Registracija
• Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.
• Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
• Za potrebe poslovanja GEOPIPE d.o.o. (v nadaljevanju upravitelj) zbira naslednje podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte,
- uporabniško ime,
- geslo v šifrirani obliki ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu 5pik.si.
• Z registracijo uporabniki soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov, vendar ne več kot pet obvestil mesečno. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in akcijah, prejemali bodo promocijske kode za dodatne ugodnosti, predstavitve novih izdelkov in obvestila o aktualnih nagradnih igrah. Z registracijo je omogočen tudi enostavnejši in hitrejši nakup, saj vam osebnih podatkov ne bo potrebno vedno znova vpisovati v obrazec za oddajo naročila.
• Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne odgovarjamo.

2. Varovanje podatkov
Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, ki mu posvečamo izredno pozornost. Upravitelj spletne trgovine 5pik, GEOPIPE d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

3. Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih zbira in obdeluje upravitelj spletne trgovine 5pik, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravitelja.

4. Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Upravitelj se pri tem zavezuje, da bo zaščitil vašo zasebnost.